KOMERČNÍ OZNÁMENÍ - pravidelná aktualizace nabídky Linux-CD.cz

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pátek Květen 6 13:04:02 CEST 2005

Zdenek Mazanec wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ opet nekdo pridava do komercnich
> distribuci updaty a vysledek distribuuje pod originalnim nazvem? Nebo se
> jen seredne pletu a spatne si vysvetluju text:
>
> Distribuce GNU/Linuxu se zapracovanými aktualizacemi k určenému datu na
> jednom DVD médiu. Výhodou DVD verze distribuce je menší počet datových
> nosičů a především není potřeba měnit v průběhu instalace média.
>
> ????
> Ach jo :(

<noflame>Kdyz si udelate update sam z originalni distribuce a nekdo se
vas pote zepta, jakou mate distribuci co reknete?</noflame>
IMHO mi to prijde spis jako sluzba zakaznikovi...

ilicz
--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539