KOMERČNÍ OZNÁMENÍ - pravidelná aktualizace nabídky Linux-CD.cz

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Květen 6 13:33:15 CEST 2005

David 'Ilicz' Klementa wrote:

> <noflame>Kdyz si udelate update sam z originalni distribuce a nekdo se
> vas pote zepta, jakou mate distribuci co reknete?</noflame>
> IMHO mi to prijde spis jako sluzba zakaznikovi...

jenomze tohle se to uz resilo (kauza DVDLinux) a Linux-CD.cz to nema za
potrebi. Podle licence to nesmite pojmenovat stejnym nebo podobnym
nazvem, kdyz to modifikujete. Hotovo.

Sluzbou uzivateli je PROLinux FC3, ktery zapracovava aktualizace. U
Mandrake/Mandrivy to nedelame, protoze ta distribuce neni nasi krevni
skupinou :)

Takze nedorozumeni vzniklo jen spatnym zarazenim do skupiny, resp.
zavadejicim pojmenovanim te skupiny. Coz je snadno opravitelna chyba.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu