ClamAV - pomalost, daemon mod (delší)

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Květen 11 11:05:29 CEST 2005

On Wed, May 11, 2005 at 06:52:10AM +0000, Miroslav BENES wrote:
> Přeji krásný den !
cau

> Zkusil jsem to prozkoumat blíž a zjistil jsem, že oproti f-prot-u je
> clamav _pekelně_ pomalý.
Okrem ineho to zavisi od verzie a ci pouzivate demona. Okolo 0.6x bol clamav
skutocne hrozne pomaly (vidim ze mate 0.83, ten je uz ok), a start (load
databaz) tiez nie je super rychly.

> # time /usr/local/bin/clamscan --stdout --tempdir=/tmp --unzip --unrar
Aha. Skuste clamdscan (to "d" je dolezite).

> Bohužel nejde zprovoznit daemon mod, protože jeho kompilace hlásí chyby :
Aha. Skuste to skompilovat na inej masine a linkovat staticky.

> Moc se v tom stroji vrtat nemůžu - běží přes něj poštovní komunikace nejenom
> naše, ale i spřízněných firem, a jsme na něm závislí.
No ale bezat v sucasnosti RH6.2 ako mejlserver mi ako prilis dobry napad
nepripada.

> Miroslav BENEŠ
> System administrator
> ŽĎAS a.s.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */