Tiskárna se rozbliká, ale už netiskne - Epson EPL-5900

Tosuja tosuja na post.cz
Čtvrtek Květen 12 08:14:06 CEST 2005

Zdravim,
mam podobny problem - Minolta 1250E, tisk obrazku z Linuxu trva nehorazne
dlouho. Kdyz jsem zkoumal prenos dat do tiskarny, zjistil jsem, ze ze
zacatku to hezky svisti, ale pozdeji se to nehorazne zpomali (jednotky
kB/s). Celkem trva zacatek tisku obrazku zhruba 5 minut. Textove dokumenty
jsou v pohode. Podezrivam program, ktery generuje PostScript, ze ho generuje
nejak silne nevhodny pro tiskarnu a ji pak trva nehorazne dlouho ho
zpracovat. To je ovsem amatersky nahled, muze to byt uplna hloupost.
Nedostatkem pameti by to byt nemelo, je tam 144MB.

PK

--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch