Tiskárna se rozbliká, ale už netiskne - Epson EPL-5900

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Čtvrtek Květen 12 09:16:30 CEST 2005

n_petr na seznam.cz napsal/a dne 11.05.2005 21:38:

> stránku, tiskárna se rozbliká oranžově (standardní stav přípravy na
> tisk), ale už netiskne a pouze svítí oranžově (měla by tisknout). Asi po

Mne se nekdy stava (Samsung ML1210), ze se rozblika, ale pak si to
rozmysli a zadny tisk se nekona. Job je ale zobrazen jako zpracovany.
Tiskarna ma sice jenom 8 MB pameti, ale vetsinou se to taky deje u
malych dokumentu nebo strankovych obrazku.

> 10 až 15 minutách začne zběsile chrlit papír.

To se mi nestalo.

> Pokud chci začít znovu tisknout aspoň z Kate, musím restartovat linux a

Systém? To nejaka bota - proc? Ta tiskarna je USB, ne? Nestaci odpojit a
pripojit USB system /proc/bus/usb?

> ovladači pro tiskárnu? Zaznamenává se někde errorlog?

  $ ls /var/log/cups/
celkem 2,5M
481K access_log  897K error_log   52K page_log  1,1M access_log.O

(Slackware)

--vo

--

Vlastimil Ott