Volba distribuce pro server

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Květen 12 13:22:31 CEST 2005

On Thu, May 12, 2005 at 10:52:51AM +0200, M.Meduna wrote:
> Dobry den,
cau

> chtel bych se zeptat na prakticke zkusenosti s chodem fedory na serveru.
> Budeme ted davat do firmy linux a tak me zajima,jestli je chod
> fedory(konkretne verze 3) s FW a NATem bezproblemovy nebo jestli je lepsi
> pouzit jinou distribuci na tyto veci?
Ako tu uz niekto povedal, casto ma zmysel pouzit specializovanu distribuciu
(ako aj na server tak aj na fw).

> Casem na ten server presuneme i postu a www.
Osobne sa mi na tento typ pouzitia osvedcil Trustix, ale podla mna je vyber
distribucie dost individualna vec. Zavisi aj od skusenosti, od automatizacie
administrovania, nakolko sa v tom admin chce vrtat, aka je dlzka podpory atd.
Ked hovoris "postu a www" tak z objektivneho hladiska vyhovuje vela
distribucii.

Na FW samozrejme odporucam istu konkretnu distribuciu ktoru som uz viackrat
prezentoval ;-)

> Snazim se ziskavat informace,takze doufam,ze muj dotaz nikoho nenastve.
Tiez dufam ze moja odpoved nikoho nenastve :-).

> S pozdravem M.Meduna.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                NT, now approaching 23x6 availability.