Emulace kolecka mysi v X

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 12 14:29:46 CEST 2005

Zdravim.

Nekdo mi poradil, jak emulovat kolecko mysi v X, takze muzu ted pouzivat
TrackPoint (na notebooku) ke scrollovani (prostredni tlacitko +
TrackPoint nahoru/dolu). V xorg.conf mam tohle:

Section "InputDevice"
         Identifier  "Mouse0"
         Driver      "mouse"
         Option "Protocol" "IMPS/2"
         Option "Device" "/dev/input/mice"
         Option "EmulateWheel" "true"
         Option "EmulateWheelButton" "2"
         Option "XAxisMapping" "6 7"
         Option "YAxisMapping" "4 5"
         Option "Emualte3Buttons" "true"
EndSection

A ted 2 otazky:
1) Jde nejak nastavit, aby se prostredni tlacitko chovalo jako
prostredni kdyz je stisknuto bez pohybu mysi? Nebo je nutne pouzivat to
Emulate3Buttons (emuluje prostredni tlacitko stiskem leveho+praveho)?

2) XAxisMapping "6 7" se mi chova tak, ze v browseru se pri pohybu
"prostredni tlac. + doleva/doprava" chova jako "Zpet/Vpred". Bohuzel je
to dost citlive. V man xorg.conf jsem nasel:
   Option "EmulateWheelInertia" "integer"
      Specifies how far (in pixels) the pointer must move to generate
      button press/release events in wheel emulation mode. Default: 50.
Bohuzel, to nastavi citlivost pro X i Y osu. Neda se to nejak nastavit
zvlast? (chci mit TrackPoint citlivy pri scrollovani nahoru dolu, ale ne
pro Zpet/Vpred)

Diky, Zdenek