Emulace kolecka mysi v X

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Středa Květen 18 10:47:32 CEST 2005

Dne čtvrtek 12 května 2005 12:29 Zdenek Zikan napsal(a):
> Nekdo mi poradil, jak emulovat kolecko mysi v X, takze muzu ted pouzivat
> TrackPoint (na notebooku) ke scrollovani (prostredni tlacitko +
> TrackPoint nahoru/dolu). V xorg.conf mam tohle:
>
> Section "InputDevice"
>          Identifier  "Mouse0"
>          Driver      "mouse"
>          Option "Protocol" "IMPS/2"
>          Option "Device" "/dev/input/mice"
>          Option "EmulateWheel" "true"
>          Option "EmulateWheelButton" "2"
>          Option "XAxisMapping" "6 7"
>          Option "YAxisMapping" "4 5"
>          Option "Emualte3Buttons" "true"
> [...]

U sávajících Xorg nevím, ale před pár dny jsem cvičně nahodlil xorg 6.8.99.5,
abych zjistil, jestli v něm náhodou nepůjde DRI u mojí savage (a ono jo) a
jako vedlejší produkt se to třetí tlačítko najednou začalo chovat jako třetí
tlačítko a skrolovat jde taky. Na nastavení jsem nesahal, mám ho úplně
stejné, jako Vy.

Ctirad