CODA filesystem

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 14:20:34 CEST 2005

Roman Fordinal wrote:

> v podstate ano, pretoze moze mat viacero rovnocennych master nodov.

> po danom FS chcem to aby som mohol pracovat s datami aj offline a aby
> sa automaticky syncli ked som online a nemusel s tym nic robit. NFSv3
> ked sa odpoji tak vytuhnu vsetky aplikacie co cezen pracuju, CODA
> robi presne to co chcem, len keby to nebol priserny moloch prikazov
> a fcii a vysledok bol fcny len obcas. Hrabal som sa v tom asi mesiac.
> Hladam cokolvek s touto fcionalitou len hlavne fcne a aby som nemusel
> nad tym opat mesiac maturovat ako to vobec rozbehat, etc... (vid. coda
> [...]

Otazka je, jak by se to melo chovat, pokud hlavni system (cluster) zmeni
nejaka data a zaroven jsou tyto data zmeneny (libovolne jinak) na onom
zrovna odpojenem zarizeni... Co to udela po pripojeni? v lepsim pripade
se to vydiffuje navzajem, v horsim tam bude konflikt s nutnosti
manualniho zasahu... (vychazim ze svych chabych znalosti CVS)..

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539