CODA filesystem

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Čtvrtek Květen 12 14:16:26 CEST 2005

Ludek Finstrle wrote:

> Ona je CODA clusterovy FS?

v podstate ano, pretoze moze mat viacero rovnocennych master nodov.

> Tezko rici, co vlastne hledate. Zkuste radeji napsat, co po danem
> FS chcete.

po danom FS chcem to aby som mohol pracovat s datami aj offline a aby
sa automaticky syncli ked som online a nemusel s tym nic robit. NFSv3
ked sa odpoji tak vytuhnu vsetky aplikacie co cezen pracuju, CODA
robi presne to co chcem, len keby to nebol priserny moloch prikazov
a fcii a vysledok bol fcny len obcas. Hrabal som sa v tom asi mesiac.
Hladam cokolvek s touto fcionalitou len hlavne fcne a aby som nemusel
nad tym opat mesiac maturovat ako to vobec rozbehat, etc... (vid. coda
maillist)