CODA filesystem

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Čtvrtek Květen 12 14:59:26 CEST 2005

> hi, mna by zaujimalo ci je v podstate na cluster ina alternativa ako
> openafs. neviem v akom stave je nfs4 ale aj tak to nema uplne vsetko.
>
> (poziadavky su specifikovane v podstate pouzitim - cluster)

:-) Jsou a nejsou ...
Navic, jak koukam na prispevky, tak kazdy ma pod clustrem neco jineho.

Zkuste pohledat v googlu. Ale namatkou treba Lustre, PVFS (i verze 2),
teoreticky mozna i GPFS, SFS, GoogleFS. Zalezi, co po tom chcete. Jak
rychle to ma byt a jak rychla je sit :-) Ono mozna by slo treba i
nejakej ten raid nad nmbd.

Luf