Jak pripojit WinXP k domene na Sambe

Pavel Spalek paspa na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 17:32:46 CEST 2005

ahoj,

1) na stanici je treba prihlasit se jako administrator a pridat ji do
domeny (mozna jsi udelal ale z mailu to neni zrejme). musi to skoncit
hlaskou "Welcome to domain XY"
2) pokud vyse uvedene probehlo tak je treba jeste nastavit v registry
RequireSignOrSeal na 0 (hledej soubor WinXP_SignOrSeal.reg v samba
samples --  staci naimportovat; ale doporucuju zkontrolovat, obcas mi to
kdoviproc nechodi)
3) rtfm ;-)

btw: ucet uzivatele ve WinXP nezrizovat, od toho zakladas domenu abys
mel uzivatele jenom jednou na serveru
mozna je tam i jina chyba, doporucuju tu knizku nejen prolistovat ale i
precist, je dobra, i kdyz tusim uz pro verzi 3.x budou nektere veci obsolete

s pozdravem
   Pavel

--
= Pavel Spalek