Jak pripojit WinXP k domene na Sambe

Ales Blinka alaska na atlas.cz
Pátek Květen 13 07:35:36 CEST 2005

Diky za  tip Pavle

Ale prave prvni krok, ktery navrhujes se mi nepodaril.
Tuknul jsem pravou mysi na Tento pocitac, dal Vlastnosti
, karta Nazev pocitace, tlacitko zmenit, zadal nazev
domeny, pak ucet a heslo a napsalo mi to, ze pristup
byl odepren.

Upozornuji, ze jsem se prihlasil pod uctem, ktery ma
prava administratora. Nebyl jsem primo administrator.
To by snad nemelo vadit, ze?

Ales