Tiskárna se rozbliká, ale už netiskne - Epson EPL-5900

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 20:43:41 CEST 2005

Vlastimil Ott napsal(a):

> Mne se nekdy stava (Samsung ML1210), ze se rozblika, ale pak si to
> rozmysli a zadny tisk se nekona. Job je ale zobrazen jako zpracovany.
> Tiskarna ma sice jenom 8 MB pameti, ale vetsinou se to taky deje u
> malych dokumentu nebo strankovych obrazku.

Ano, job mám vyditelný také, ale tisk se nekoná. Paměti mám rovněž 8MB,
ale chtěl jsem tisknou sobory do 1MB.

To je to nejhorší, proč se bojím nějak víc experimentovat - velká
spotřeba papíru.

> To se mi nestalo.

> Systém? To nejaka bota - proc? Ta tiskarna je USB, ne? Nestaci odpojit
> a pripojit USB system /proc/bus/usb?

Tiskárna je USB, ale mám ji připojenou přes LPT. Myslel jsem, že přes
LPT je to v linuxu kompatibilnější.