cedega a hry

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Pátek Květen 13 09:49:43 CEST 2005

* 12.05.2005 15:14, zivotni na centrum.cz:
> 1) nevim co myslite nakopirovanim nebo nalinkovanim datovych souboru z
> windows - ty dva soubory, co mi hlasily chybu jsem nakopiroval, ale chyba
> "Couldn´t load default_mp.cfg. Make sure Call of Duty is run from correct
> folder." pretrvava...

CoD nemám, takže neporadím přesně, ale snad všechny hry s enginem od
id Software vyžadují nakopírování souborů většinou s příponou pak nebo
pk3. Podívejte se kolik Vám zabírá adresář se hrou. Tahle hláška se
objevuje právě když tam ty data chybí. default_mp.cfg nebo podobný
soubor bývá v jednom s těch datových souborů.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010