cedega a hry

zivotni na centrum.cz zivotni na centrum.cz
Pátek Květen 13 17:34:18 CEST 2005

tak problem byl od zacatku v tom, ze jsem sice spoustel $
/root/bin/cvscedega  /home/administrator/cod/CoDMP.exe, ale cedega
akceptuje pouze prikaz  $ /root/bin/cvscedega  CoDMP.exe, takze stacilo
jen prejit do slozky hry...

Nicmene jsem se dostal k dalsi chybove hlasce! tentokrat mi nejdrive
oznami, ze nemam hru nastavenou na svuj hardware a zepta se, jestli chci
hru nastavit automaticky. At kliknu na ano nebo na ne, vyskoci mi chybova
hlaska, ze mam pravdepodobne malo mista na disku. disk ma jeste 500MB
volnych je to snad pro jednu hru, co ma 1,2GB malo?

PS: opravneni ke slozce jsou nastavena spravne.