OT: NFS - zadost o nazor

Ivo (Medved) Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pátek Květen 13 19:12:17 CEST 2005

Petr Koval wrote:

>Ivo (Medved) Hanuska wrote:
>

>Doufam ze nekomprimovany NTFS.
>Jak je rychly Disk / Disk RAID? (Sirka paska MB/s a latence/pristup)
>Kolik RAM pameti je k dispozici pro disk cache?
>Jak je na tom sitove spojeni mezi cilovym serverem a tim nfs/loop/nfs relay.

Ano, NTFS je nekomprimované. Disky jsou logicky UW SCSI kdovíco v RAIDu
5, Celý NAS má 1.5 GB RAM - kolik je disková cache na NASu nevím,
Linuxová stanice je P IV na 3 GHz a 1 GB RAM, 3 GB Swap, UW SCSI Disk.
Kolik je cache mevím, ani jsem to nijak nenastavoval, ale na tom kompu
nic jiného nejede. Oba kompy jedou na Ethernetu ve stejném swtchi (Cisco
2900) na 100 Mbit/s full duplex.

>I tu otazka vzhledem na Velikost pameti pro rpc mount a loop device cache.
>(?)

Hmm, tady nevím, Vše je nastaveno podle startu, hledal jsem v
nastaveních kernelu, ale nic jsem nenašel. Existuje nějaké howto, kde se
říká, jak to nastavit?

>To vidim spis bud jako nestihani v rychlosti disko-sitovych
>operaci/transakci, projevujici se jednak v preplnovani pameti pro cachovani
>vymezenych prostoru, nebo taky selhani ve spravnosti poradi transakci,
>neco podobne jak seriove vytizene spojeni bez FIFO ci vytizena sit bez QoS.

>S pozdravy Petr

Dík za každou novou radu...