nenarocna distribuce na HW?

Petr Balas petr-news na balas.cz
Sobota Květen 14 16:31:38 CEST 2005

Ales Blinka wrote:

> Dík Slávku za zajímavé informace. Já jsem si teď nainstaloval a rozjel
> Sambu. V podstatě se učím. A od doby, co jsem jí učinil řadičem domény
> se mi automaticky u klientů vytvořily cestovní profily. Zjistil jsem,
> že to tak je normální a přiznám se, vyhovuje mi to.

IMHO je toto defaultni nastaveni spatny napad ale dnes uz to kvuli zpetne
kompatibilite nikdo nezmeni.

> [...]
> tu pak udělat odkaz v smb.conf.
>
> logon path = \\magda\etc\samba\profile\%U
>
> Kromě toho jsem ještě tuto složku nasdílel v sekci [profile]
>
> [profile]
> comment = user profiles
> path = /etc/samba/profile
> create mode = 600
> directory mode = 700
> writeable = yes
> browsable = no
>
> A ve složce profile jsem vytvořil složky pro jednotlivé profily uživatelů
> (například ablinka, mdvorak.. atd.)
>
> Ale stejně to pořád tahá profily do /home/nejakyuser

Pokud chcete cpat profily do /etc/samba/profile t.j. na shares profile, tak
logon path = \\%L\profile\%U
logon home = \\%L\profile\%U
(jedno je pro WinNT,2000,XP a druhe pro Win9x)
t.j. uvadet cestu ve tvaru pouzitelnem pro cilovy pocitac

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)