nenarocna distribuce na HW?

Ales Blinka alaska na atlas.cz
Sobota Květen 14 16:01:18 CEST 2005

Dík Slávku za zajímavé informace. Já jsem si teď nainstaloval a rozjel
Sambu. V podstatě se učím. A od doby, co jsem jí učinil řadičem domény
se mi automaticky u klientů vytvořily cestovní profily. Zjistil jsem,
že to tak je normální a přiznám se, vyhovuje mi to. Ale nechápu jednu
věc. Proč ty profily ukládá do uživatelské složky klienta (třeba
/home/ablinka)
,které mám definované v sekci [homes]?

Tak jsem si v chytré knize od O'reiilyho našel, že si mohu vytvořit složku,
kde se budou profily ukládat (zvolil jsem /etc/samba/profile) a na tu pak
udělat odkaz v smb.conf.

logon path = \\magda\etc\samba\profile\%U

Kromě toho jsem ještě tuto složku nasdílel v sekci [profile]

[profile]
	comment = user profiles
	path = /etc/samba/profile
	create mode = 600
	directory mode = 700
	writeable = yes
	browsable = no

A ve složce profile jsem vytvořil složky pro jednotlivé profily uživatelů
(například ablinka, mdvorak.. atd.)

Ale stejně to pořád tahá profily do /home/nejakyuser

Nevěděl bys, kde jsem udělal chybu?

Dík Aleš

Pro úplnost posílám můj smb.conf

[global]
	netbios name = MAGDA
	workgroup = MYGROUP
	domain logons = yes
	security = user
	server string = Samba %v on (%L)
	encrypt password = yes

	wins support = yes
	wins server = 192.168.0.5
	os level = 34
	local master = yes
	preferred master = yes
	domain master = yes
	logon script = %U.bat
[...]

[netlogon]
	comment = The domain logon service
	path = /etc/samba/logon
	public = no
	writeable = no
	browsable = no

[homes]
	browsable = no
	writeable = yes
	comment = Domovska slozka uzivatele %U

[firma]
	path = /home/firma
#	volume = spolecna slozka
	comment = Spolecna slozka
	writeable = yes
	volume = Společná složka

[management]
	path = /home/management
#	volume = Slozka pro oddělení Management
	comment = Slozka pro oddeleni Management
	writeable = yes
	valid users = @management
	create mask = 774
	directory mask = 774

[prodej]
	path = /home/prodej
#	volume = Složka pro oddělení Management
	comment = Slozka pro oddeleni Prodej
	writeable = yes
	valid users = @prodej @management
	read list = @management