Zaplněná paměť

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Květen 14 17:02:18 CEST 2005

On Thu 12. 5. 2005 09:05, Jirka Kosina wrote:
> Hm, tak ted zalezi na tom jak moc se Ti to chce zkoumat :) Jedna z
> moznych cest jiste je patchnout si ten kernel trivialne tak, aby v
> kmem_cache_alloc() testoval kolik je naalokovano z tohohle slabu, a
> kdyz to preleze nejakou kritickou mez, tak zacit dumpovat stack, abys
> vedel, kudy se to tam dostalo a kdo je tedy na vine.

No tohle mě taky napadlo, ale bez nějakých dostatečně omezujících
podmínek dostanu během chvíle pár gigabajtů logu :-). A jak vymyslet
vhodné omezující podmínky mě nenapadá (kromě velikosti a typu alokované
paměti).

> Asi by taky slo ten kernel pustit s profilerem, treba by se tam tech
> hodne volani kmalloc() dalo z toho videt.

Tahle cesta vypadá zajímavě, ještě se naučit používat profiler v
kernelu. No jdu číst dokumentaci :-)

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com