Zaplněná pamě»

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Květen 14 17:57:04 CEST 2005

On Sat, 14 May 2005, Michal Čihař wrote:

> No tohle mě taky napadlo, ale bez nějakých dostatečně omezujících
> podmínek dostanu během chvíle pár gigabajtů logu :-). A jak vymyslet
> vhodné omezující podmínky mě nenapadá (kromě velikosti a typu alokované
> paměti).

No kdyz si das do kmem_cache_alloc test, ktery bude vypisovat stack jen v
pripade ze se

- alokuje z toho konkretniho slabu (to uz v kmem_cache_alloc vis)
- z tohoto konkretniho slabu uz je naalokovano vice nez N (kde N je hodne)
polozek

tak by se to melo zacit dumpovat ve chvili, kdy ta pamet skutecne zacne
dochazet. N muzes odhadnout tak, ze se podivas kolik bylo z tohoto
konkretniho slabu naalokovano ve chvili kdy ta pamet dochazela (ajk jsi
sem minule pastoval vypis z /proc/slabinfo).

--
JiKos.

Daląí informace o konferenci Linux