nenarocna distribuce na HW?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Květen 15 20:08:41 CEST 2005

Data na tom stroji nejsou vlastně žádná - Samba zpřístupňuje data, která
jsou připojená z jiného serveru. Stroj jen zprostředkovává přístup
vzdálenému uživateli. Starý dobrý disk sice není bez chybičky, ale
statečně se drží. To se o leckterých dnešních discích říci nedá...

Větrák jsem delší dobu nekontroloval. Stroj však po většinu dne nic
nedělá, takže procesor místo topení odpočívá. Navíc je stroj v
serverovně, ve které je obvyklá teplota 16°C.

Slávek.