nenarocna distribuce na HW?

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Květen 14 15:24:25 CEST 2005

V tomto konkrétním případě se jedná o jednoúčelový stroj a Sambu na něm
používá jen pár uživatelů (sice se občas pokouší více strojů, protože je
v síti asi 250 stanicemi, ale přístup na ní mají jen dva). Jako "velký"
souborový server bych to ale nedoporučoval.

Jiný případ mám P166 se 64MiB RAM, která se Sambou plní funkci doménového
řadiče (včetně putovních profilů) pro malou síť se šesti stanicemi.
Přičemž RAM jsme zvedali ze 16MiB na 64MiB kvůli tomu, že na tom běží
mimedefang (filtrující nepovolené přílohy) a clamav, které již s méně
paměti nestíhali. Jinak na tom běží i squid...

Ještě minulý týden jsem měl jinde v provozu P60 se 64MiB, kterou
procházela pošta pro/od zhruba 300 uživatelů (filtrována mimedefangem,
clamav na tom také nějakou dobu byl, ale to už bylo příliš), zhruba 20
účtů bylo lokálních a stejný počet uživatelů přistupoval na tamější
Sambu. Nahrazen silnějším byl kvůli tomu, že jsme se již na to
neodvažovali dát Spamassassin ;-)

Slávek.