Divna chyba pri cdrecord

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pondělí Květen 16 13:39:35 CEST 2005

On Saturday 14 May 2005 16:49, Zdenek Zikan wrote:

> cdrecord: Cannot allocate memory. WARNING: Cannot do mlockall(2).
> cdrecord: WARNING: This causes a high risk for buffer underruns.
> cdrecord: Operation not permitted. WARNING: Cannot set RR-scheduler
> cdrecord: Permission denied. WARNING: Cannot set priority using
> setpriority().
> cdrecord: WARNING: This causes a high risk for buffer underruns.

> cdrecord: WARNING: Total disk size unknown. Data may not fit on disk.
> cdrecord: Operation not permitted. WARNING: Cannot set RR-scheduler
> cdrecord: Permission denied. WARNING: Cannot set priority using
> [...]

Neviem neviem, ale tieto hlasky (hlavne to zamykanie pamati a permission) sa
mi nejak dost nepacia. Zaroven je vidiet, ze cdrecord ma problem rozpoznat
typ toho media, kedze nevie zistit jeho velkost. Co to spravi, jked pod
windows to cd zmazete a korektne nan napalite nejake data? Idu pod linuxom
precitat? "blank=fast" a nasledny zapis dat pod linuxom skonci s chybou?

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky