drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Tosuja tosuja na post.cz
Pondělí Květen 16 15:26:44 CEST 2005

Milos Prudek wrote:

> Zkusenosti s ATI mam dost spatne. V zivote uz bych ATI nekoupil pro
> linuxovy pocitac. Instalace driveru pro 3D byla natolik pracna, ze jsem
> to nakonec vzdal a mam jen 2D akceleraci.

Hm, u mne byla instalace naprosto v poradku a jednoducha. Pravda, trvalo mi
asi dve hodiny, nez jsem v systemu nasel vsechny ukryte knihovny z ovladacu
nVidie (predchozi grafika) a rucne je smazal - odinstalator to nezvladl. To
ovsem neni vytka instalaci ATI ovladacu...

> NVidia ma objektivne mnohem snadneji instalovatelne proprietarni drivery.

Snadneji ano, ale neni to zas tak zasadni rozdil.

Jenom tak mimochodem - zatim mam mezi svymi znamymi pomerne spatne skore,
pokud jde o rozchozeni ATI ovladacu - dva ano, jeden ne. Ten "jeden ne"
konci vzdy s zatuhlym pocitacem. O nVidia ovladacich jsem taky cetl, ze ten
a ten mel takove a takove problemy, ale na vlastni oci jsem nikdy takoveho
cloveka nevidel.

Suma sumarum - nVidiacka grafika je jistejsi a v Linuxu o neco lepsi. Jak
jsem ale psal drive, mne chodi s ATI vsechno, co ja potrebuju (to, co jsem
nezprovoznil muze byt mou neznalosti).

Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klima