drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Pondělí Květen 16 15:37:26 CEST 2005

> Suma sumarum - nVidiacka grafika je jistejsi a v Linuxu o neco lepsi.
> Jak jsem ale psal drive, mne chodi s ATI vsechno, co ja potrebuju (to,
> co jsem nezprovoznil muze byt mou neznalosti).

Z hladiska jednoduchosti rozchodenia ma NVidia jednoznacne navrch. ATI-ny
su dost haklive co sa tyka kernelu, bez spravnych nastaveni sa vam nerozbehnu
v horsom pripade X-y, v lepsom pripade iba 3D akceleracia. Po rozchodeni
ale funguju bez problemov.

PS: Stravil som s tym piatok a sobotu, takze mam s tym celkom cerstve
skusenosti :-).

--
Frantisek Augusztin