drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

David Procházka david.prochazka na gmail.com
Pondělí Květen 16 15:56:48 CEST 2005

Zdravim,

mám Debian a ATI Mobility Radeon 9600 a smůla. 2D pohoda, rozlišení
jakékoliv, věřim, že by šel i výstup (nemam ozkoušené), ale akcelerované 3D
ani náhodou :-/. Pro desktopové karty ovladače jsou, ale pro notebookové
nikoliv. Odkazují se na podporu výrobce. Pokud nepotřebujete nutně LCD s
vysokým rozlišením, které je většinou jen k ATI kartám, tak si kupte model s
Intel grafikou. Ja mám tu 9600 jen pro rozlišení 1400x1050, ale jinak to
jsou naprosto vyhozené peníze (bez te podpory 3D, NE obecně). Lepší podpora
je v Linuxu už i pro integrované karty. A jejich výkon už není zanedbatelný.
Nebo zkuste popřemýšlet o tom modelu Aceru, co dava nVidie...
Ale ATI rozhodně doporučuji jako poslední možnost...

DP