drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Ales Kozumplik al_es na seznam.cz
Úterý Květen 17 09:43:20 CEST 2005

dobry den,

On Tuesday 17 of May 2005 6:59, Zdenek Mazanec wrote:
> Resil jsem stejny problem na nvidii. Tam mi pomohlo neco jako
>
> Option "FlatPanel" "on"
>
> Nebude to resit i problem na radeonu? Z nejruznjesich for jsem pochopil,
> ze by to nemuselo byt zavisle na pouzitem akceleratoru.

mozna ano, ale ja jsem to ted vyzkousel a nepomohlo to. diky za tipa
kazdopadne.

jeste puvodnimu tazateli:

na adrese
http://xoomer.virgilio.it/flavio.stanchina/debian/fglrx-installer.html
pripravuje Flavio Stenchina nejake info o fglrx v debianu. ma stejny problem
(jemu ale dvi v XFree nefunguje ani na normalnich ovladacich!!), navic je tam
zmineny parametr:

Option "MonitorLayout" "TMDS, AUTO"

->ten tomu ale zrovna tak nepomohl ;-(

s pozdravem