drivery ATI (X700) - jake mate zkusenosti?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 17 06:59:00 CEST 2005

> - od urcite verze mi ovsem ovladace prestaly chodit - cerna obrazovka pri
> startu X. sahodlouhym patranim jsem zjistil, ze karta z nejakeho duvodu pri
> prepnuti vypne DVI vystup (klasicke vga normalne ukaze obraz - imho toto je
> problem vetsiny "vytuhnuti" systemu jak se o tom zde jiz nekdo zminoval)
> - vyrobce se tvari, ze bug bere v uvahu, ale problem je znamy jiz delsi dobu a
> fixovan neni

Resil jsem stejny problem na nvidii. Tam mi pomohlo neco jako

Option "FlatPanel" "on"

Nebude to resit i problem na radeonu? Z nejruznjesich for jsem pochopil,
ze by to nemuselo byt zavisle na pouzitem akceleratoru.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz