xmms a preruseni pri vytizeni

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Úterý Květen 17 16:39:25 CEST 2005

> kernel nehlasi nic? Vyzera to tak, ze XMMS nestihne zvukovke dostatocne
> rychlo dostat data a zvukovka alebo XMMS nasledne (na zaklade error kodu)
> zareaguju vytuhnutim.

Zajimave. Ted jsem to zkusil pustit "while true; do true; done" na
procesor a "find /" na disk a ani jedno mi prehravani neshodilo. Az se
to zas stane, zkusim mrknout do dmesg, jestli tam neco bude a dam vedet.
Jinak pouzivam vystupni plugin ALSA 1.2.10 (libALSA.so) a nejake aRts si
mi pouzivat moc nechce (KDE mam, ale nepouzivam).

Zdenek