Presunuti otevreneho souboru

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Úterý Květen 17 15:14:36 CEST 2005

Michal Schmidt wrote:

> Vysvetlujete si to spravne.

> Jestli Vas zalohovaci skript skutecne vytvari ten soubor, aniz by ho
> otevrel vice nez jednou, tak to hlidat nemusite.
> Ale nesmite to v budoucnu zmenit, ze byste to presunoval na jiny
> filesystem...
>
> Michal

	Neni TO sice uplne Vas pripad, ale ...

	Ja taky delam zalohu jednim skriptem a kopirovani zalohy jinam druhym
skriptem.
Prvni skript (bez bizuterie okolo).

tar tzvf MojeZaloha.tgz ....
touch MojeZalohaHotova

Druhy skript :

ls -1 MojeZalohaHotova > /dev/null 2>&1
if [ $? -eq 0 ]; then
  rm -f MojeZalohaHotova
  ftp ...
fi

Ten druhy je v kronu na kazdych 10 minut, ten prvni jednou denne. Pokud
TO budete delat pod ruznymi uzivateli (proto TO mam tak slozite :-),
nezapomente na prava.
	Nic nevnucuju, ale pokud vymenite sambu treba za SFTP, tak presun
otevreneho/zamceneho souboru asi nebude TO prave orechove.

	Ales