Presunuti otevreneho souboru

Michal Schmidt xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz
Úterý Květen 17 09:53:14 CEST 2005

Martin Calko wrote:
> [...]
> Vysvetluju si to tak, ze otevreny soubor ma nejaky inode a ten se pri
> presunu nezmeni. Vzhledem k tomu, ze samba patrne drzi handle vztazeny k
>  inode nemusi se vubec dovedet, ze k presunu doslo.

Vysvetlujete si to spravne.

> Co mne zajima je vas nazor na to jak moc nevhodne je presun za takovych
> okolnosti provest a jestli tedy ma cenu pred presunem soubory testovat
> na otevreni jinym procesem.

Jestli Vas zalohovaci skript skutecne vytvari ten soubor, aniz by ho
otevrel vice nez jednou, tak to hlidat nemusite.
Ale nesmite to v budoucnu zmenit, ze byste to presunoval na jiny
filesystem...

Michal