deska nekomunikuje s PCI zarizenimi....

Damir ©poljarič admin na pcsvet.net
Středa Květen 18 23:39:26 CEST 2005

Zdravim. Instaloval jsem Debiana Sarge - netinst.. resp. chtel sem
instalovat, ale zrovna kdyz to chtelo tahat baliky z netu, tak sem si
vsimnul ze mi to pise :
NETDAV WATCHDOG :eth0 transmit time out
eth0: link up, 100Mbps, full-duplex, 0x45E1
Sitovku to naslo, ale nekomunikovalo to s ni.. Kdyz sem si prosel log co
mi to pise pri bootu, tak sem narazil na toto:

8139too : already loaded

8139cp: 10/100 PCI ethernet driver v1.2
insmod : /lib/modules/2.4.27-1-3/386/kernel/drivers/net/8139cp.o init_module: No such device
insmod: hint: insmod errors can be caused by incorrent module parameters, including invalid IO or IRQ parametrs

Pise mi to u vsech zarizeni (integrovana zvukovka atd..).

Chipset na desce je KT333 Northbridge, VT8235 Southbridge.. (deska K7VTA3/KT333 v 5.0)
Napadlo me, ze treba ten kernel neni kompatiblni s timto typem chipsetu.. Kernel mam v planu dat jiny, ale az doinstaluju toho debiana :-) coz se mi nepodari dokavad nerozjedu tu sitovku..

Na jinem pocitaci s jinou deskou, ale taky chipsetem KT333 mi to behalo i s tim zakladnim kernelem v instalaci sarge..

napada nekoho cim by to mohlo byt? diky

Damir ©poljarič
ąéfredaktor PC Svět.net
www.pcsvet.net