deska nekomunikuje s PCI zarizenimi....

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Květen 19 11:20:12 CEST 2005

Damir Špoljarič napsal(a):
> Zdravim. Instaloval jsem Debiana Sarge - netinst.. resp. chtel sem
> instalovat, ale zrovna kdyz to chtelo tahat baliky z netu, tak sem si
> vsimnul ze mi to pise :
> NETDAV WATCHDOG :eth0 transmit time out
> eth0: link up, 100Mbps, full-duplex, 0x45E1
> Sitovku to naslo, ale nekomunikovalo to s ni.. Kdyz sem si prosel log co
> mi to pise pri bootu, tak sem narazil na toto:

Mě se teď stalo něco podobného vše fungovalo OK až jednou při zapnutí PC
nefungovala síťovka se stejnou hláškou, restart nepomohl tak jsem myslel
že odešla.

Ale po kompletním vypnutím PC (vytažením ze sítě a počkáním 10minut) se
potom vše spravilo.

Podle mě za to může to že síťovka je pořád pod proudem aby mohl probudit
PC no a asi nějaké rušení ji zblblo no a bios při startu to neodstranil.

Takže bych skusil vypnout PC úplně od napájení (vytáhnout šňůru a počkat
až se vybijou všechny kondenzátory uvnitř) a pokud by to nepomohlo ještě
vynulovat BIOS.

|    ICQ    179223500                    |