propustnost aneb data-throughput

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 19 04:28:07 CEST 2005

Jan Kasprzak wrote:
 > Dual Opteron 244 se tremi gigabitovymi interfejsy (tg3) a jednim
 > 100Mbitovym (e100) pri cca 600 firewallovych pravidlech routuje
 > odhadem do 150kpps.
[...]
> Ja ani nevim, rekl bych ze je tam AMD 8111 hypertransport tunel
> a k tomu nejaky southbridge. Tahle konkretni vec je Tyan S2882, kdyztak
> si naklinete specifikaci na webu Tyanu.

Ty mas opravdu Tyan S2882 se *tremi* sitovkami tg3 a jednim e100 na
desce? Ja nekolik techto desek provozuju a na kazde jsou jen dve gigove
a ten kilovy Intel, a nikde nevidim zminku, ze by se ta deska delala se
tremi tg3 (docela by se mi hodila nemusel bych do tech stroju schanet
dalsi sitovku a k ni jeste dlouhou reisercard, aby se to veslo do 2U).

-- Honza Houstek