deska nekomunikuje s PCI zarizenimi....

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 12:50:22 CEST 2005

Petr Šobáň wrote:

> Mě se teď stalo něco podobného vše fungovalo OK až jednou při zapnutí PC
> nefungovala síťovka se stejnou hláškou, restart nepomohl tak jsem myslel
> že odešla.
>
> Ale po kompletním vypnutím PC (vytažením ze sítě a počkáním 10minut) se
> potom vše spravilo.
>
> Podle mě za to může to že síťovka je pořád pod proudem aby mohl probudit
> PC no a asi nějaké rušení ji zblblo no a bios při startu to neodstranil.
>
> Takže bych skusil vypnout PC úplně od napájení (vytáhnout šňůru a počkat
> až se vybijou všechny kondenzátory uvnitř) a pokud by to nepomohlo ještě
> [...]
a vypnout v BIOSu Wake on LAN, neni-li potreba

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539