Upgrade MySQL na FC3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 20 10:50:29 CEST 2005

Michal Čihař <mailto:michal na cihar.com> wrote:
> No nevím jaký bych měl mít problém. Jedině pokud používá php starou
> klientskou knihovnu, je potřeba v MySQLd povolit starou metodu

	Ano něco na ten způsob, ten phpMyAdmin (nejnovější release!!!, jak
stará je MySQL 4.X??!) je jen příklad, na fůru dalších podobně bezproblémově
kompatibilních apliací jsem narazil, když jsem supportoval zákazníky...
takže jak říkal kolega, přejít na verzi 4.X MySQL není a nebude zdaleka
jednoduché, třeba u toho phpMyAdmin je doporučený postup změnit heslo pomocí
makra OLD_PASSWORD = upozornění na to, že máte znát stará hesla není
liché...

PS: MySQL a všechen balast:-) okolo není moje krevní skupina, takže to z mé
strany považujte za uzavřené, chtěl jsem jen říci, že kolega nebyl úplně
mimo a ty problémy reálně existují a uživatelé si na nich nabíjí ústa do
dnes - podrobnosti viz Google.