Upgrade MySQL na FC3

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Květen 20 10:59:50 CEST 2005

On Friday 20 May 2005 10:50, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Ano něco na ten způsob, ten phpMyAdmin (nejnovější release!!!, jak
> stará je MySQL 4.X??!) je jen příklad,

O verzi phpMyAdmina nejde (tam je podpora pro MySQL 4.1.x od dob jejich alfa
verzí, stejně tak jako tam už teď je podpora pro MySQL 5). Jediný problém je
v PHP resp. jeho rozšířeních pro MySQL, které umí rozumně pracovat s MySQL
4.1 a novějšími až v pětkové řadě.

> PS: MySQL a všechen balast:-) okolo není moje krevní skupina, takže to z mé
> strany považujte za uzavřené, chtěl jsem jen říci, že kolega nebyl úplně
> mimo a ty problémy reálně existují a uživatelé si na nich nabíjí ústa do
> dnes - podrobnosti viz Google.

Ano nabíjí si ústa, protože nečtou dokumentaci, ale to je jejich chyba a to je
přesně to co jsem napsal v prvním mailu.

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com