Upgrade MySQL na FC3

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Květen 20 11:03:54 CEST 2005

>No to není nesmysl ale realita... nebo chcete říci, že při
>standardní instalaci MySQL a uživatelů v ní verze řekněme 4.1. a
>aktuální
>verze phpMyAdmin jste happy?

Skoro ano, pouzivam MySQL 4.1.11 vznikle postupnym upgradem z verze 3.23
(mdk 8.2) na 4.0 (mdk 9.2) a nyni na 4.1.11 (mdk 10.1 s rekompiovanymi
balicky z le2005), posledni phpMyAdmin a ano, jsem happy ;-)

Otazka je, co je standardni instalace. Nicmene mi prijde zjevne, ze
prechod je mozny a realizovatelny i bez znalosti hesel - opravdu nevim,
jaka hesla tam k jake databazi jsou.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz