Upgrade MySQL na FC3

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Květen 20 15:14:33 CEST 2005

On Friday 20 May 2005 15:08, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Vše instalováno, nikoli ručně, ale via rpm -i... - chcete říci, ze
> MySQL AB neumí vyrábět své distribuční balíčky? Nebo RedHat své PHP
> balíčky?

Nevím, ani jedny z těchto balíčků jsem nikdy nepoužil.

> Pokud je tam tak dramatická závislost (jako že je!), není chybou
> konkrétní osoby (nikoli "někoho neznámého") že to neuvedl v SPEC souboru?

Možná ano. I když nejpravděpodobnější IMHO je, že balíčky MySQL obsahují
starší verze knihoven kvůli kompatibilitě, takže z hlediska závislostí je vše
v pořádku, akorát systém (nebo jeho většina) pořád používá ty starší
knihovny. Pak by ale měli zvážit stejné nastavení jako má Debian (tedy
defaultně zapnout stará hesla).

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com