Upgrade MySQL na FC3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 20 11:34:42 CEST 2005

Michal Čihař <mailto:michal na cihar.com> wrote:
> Ano nabíjí si ústa, protože nečtou dokumentaci, ale to je jejich
> chyba a to je přesně to co jsem napsal v prvním mailu.

	Ukažte mi, kde jsou tyto issues v dokumentaci k MySQL nebo lépe
phpMyAdmin (bavím se o verzi 2.6.2-pl1) v sekcích okolo instalace,
prerekvizit a zprovoznění... pak uznám, že jsem vůl, co nečte dokumentaci a
ještě má drzost se rozčilovat, že něco mu na první pokus nefunguje ani po
použití většího kladiva...

PS: Já to nakonec vyřešil, ale dobu řešení rozhodně nepovazuji za
standardní... (nejen ke svým znalostem a zkušenostem)