Upgrade MySQL na FC3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 20 12:04:51 CEST 2005

Michal Čihař <mailto:michal na cihar.com> wrote:
> Třeba
> http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/upgrading-from-4-0.html na konci?

	Ale já jsem neměl problémy s MySQL - tu jsem nainstaloval, nastavil
práva a vše fungovalo, jen jaxi phpMyAdmin, který se tváří, že podporuje
MySQL až do verze 5.X s ní neumí hovořit stejným jazykem, nepovažuji to za
obvyklou a normální věc....