Upgrade MySQL na FC3

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Květen 20 12:16:16 CEST 2005

On Friday 20 May 2005 12:04, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
> 	Ale já jsem neměl problémy s MySQL - tu jsem nainstaloval, nastavil
> práva a vše fungovalo, jen jaxi phpMyAdmin, který se tváří, že podporuje
> MySQL až do verze 5.X s ní neumí hovořit stejným jazykem, nepovažuji to za
> obvyklou a normální věc....

Takže předpokládám, že vám napsal tuto chybu:

Client does not support authentication protocol requested by server; consider
upgrading MySQL client

Tak to by neměl být problém tu chybu najít v dokumentaci:
http://www.phpmyadmin.net/documentation/#faqmysqlversions

Na toto se dostanete také hned při čtení Requirements v dokumentaci
phpMyAdmina, ale kdo by tuto sekci četl před instalací...

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com