Upgrade MySQL na FC3

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 20 13:21:03 CEST 2005

Michal Čihař <mailto:michal na cihar.com> wrote:

> Takže předpokládám, že vám napsal tuto chybu:
>
> Client does not support authentication protocol requested by server;
> consider upgrading MySQL client
>
> Tak to by neměl být problém tu chybu najít v dokumentaci:
> http://www.phpmyadmin.net/documentation/#faqmysqlversions
>
> Na toto se dostanete také hned při čtení Requirements v dokumentaci
> phpMyAdmina, ale kdo by tuto sekci četl před instalací...

	A četl jste řešení? Cituji:

 The only way to fix this problem is manually compiling php and its MySQL
extension against a current MySQL client library.

	fakt rada k nezaplacení... něco relevantnějšího by nebylo? A navíc
to není pravda, žádnou kompilaci PHP nebo MySQL jsem neprováděl, pominu-li,
že se jedná o RHEL3 klon a přesto jsem to rozchodil dle očekávání...