LDAP+Thunderbird (reseni?)

Milan Ježek milan.jezek na bierhanzl.cz
Sobota Květen 21 13:06:01 CEST 2005

Camlost napsal(a):
> Thunderbird ani mozilla by default nic nezobrazuji - je treba zadat
> nejaky znak, podle ktereho budou zaznamy vyhledany. Stisknete v policku
> pro vyhledavani treba mezeru - nevypise to nejaky zaznam?
>
> C.

Tiše zírám. Skutečně pokud jsem v psaní nové zprávy a do pole Hledat
napíšu jakékoli písmeno, ta se mi seznam zobrazí. Ale přiznám se, že
něco takového mi nepřijde nejlepší. Lze to nějak někde nastavit, aby mi
to adresy vypisoval rovnou? A navíc pokud jsem v adresáři přímo, tak mi
to nevypíše žádné adresy ani v případě, že zadám něco do pole hledat.

Milan