LDAP+Thunderbird (reseni?)

Camlost camlost na vymyslena.domena.cz
Sobota Květen 21 22:58:45 CEST 2005

> Tiše zírám. Skutečně pokud jsem v psaní nové zprávy a do pole Hledat
> napíšu jakékoli písmeno, ta se mi seznam zobrazí. Ale přiznám se, že
> něco takového mi nepřijde nejlepší. Lze to nějak někde nastavit, aby mi
> to adresy vypisoval rovnou? A navíc pokud jsem v adresáři přímo, tak mi
> to nevypíše žádné adresy ani v případě, že zadám něco do pole hledat.
>
> Milan

Mno, taky me to stalo hodinku patrani po problemu. ;-)
Pak me z nejakeho nevysvetlitelneho duvodu napadlo to zkusit...

Kazdopadne o zadnem nastaveni nevim. Uz jsem premyslel o tom, ze bych to
opravil, ale vidim to tak, ze jeste cca rok nebudu mit absolutne cas.
Pak budu chvilku nadavat vyvojarum, a pak to asi opravim. Ledaze by to
udelal nekdo jiny. ;-)

C.