prevod strip raid na mirror

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Květen 23 11:14:40 CEST 2005

Jan Derfinak wrote:
: > 	Ne, puvodni pisatel mel pravdu - RAID-0 ma velikost rovnou
: > poctu disku krat velikost nejmensiho z nich. Kdyztak vyzkousejte,
: > mate-li na cem (prinejhorsim na loop device).
:
: Zaujimalo by ma, ci Ste si to sam vyskusal? Pretoze nemate pravdu.
: V pripade linuxu, o ktorom sa dufam bavime, su oba disky prekladane az do
: velkosti mensieho z nich a potom je velkost vacsieho z nich pouzita suvisle.

	Hmm, mate pravdu - ted jsem vyzkousel. Ale rekl bych, ze se to takhle
nechovalo vzdycky - mel jsem kdysi snahu delat RAID-0 na nekolika identickych
discich, akorat jeden z nich mel - jak jsem potom zjistil - jinou verzi
firmwaru, a mel o par bloku mene. A RAID-0 se mi vytvarel mensi nez jsem
cekal. Ale overil jsem, ze na FC3/2.6.11.10 to fakt udela jako RAID-0
soucet velikosti. OK, omlouvam se za zmateni.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --