pridanie signatury do vsetkych odchadzajuch sprav cez mailserver

Jan Houstek Jan.Houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Květen 23 13:56:19 CEST 2005

Dusan Zatkovsky wrote:

> Je fakt taky problem konecne do FAQ uviest odkaz na
> http://groups-beta.google.com/group/cz.comp.linux, ked uz to vyhladavanie
> roky nefunguje?

Ano, asi to je velky problem, protoze priblizne stejne dlouho, jako to
nefunguje (tj. doba merena na roky) je spravce opakovane upozornovan, ze
lide maji problemy s nalezenim vyhledavaciho rozhranni a ze by nebylo od
veci dat odkaz na google, Jyxo nebo podobnou sluzbu na nejake viditelne
misto.

Spravce, pokud se obtezuje odpovedet, vetsinou poznamena, ze prece odkaz
je na http://www.linux.cz/lists/ a co bychom chteli vic ...

-- Honza Houstek