VFS a SCSI

Martin Konicek markon na gmail.com
Úterý Květen 24 07:36:36 CEST 2005

> A kdyz se nebootuje z CD, tak jako co se tvari ten SCSI disk? Neni to - cirou
> nahodou - /dev/sda1 ???

Ted nevim, jestli je to vtip, ale SCSI disk se tvari jako /dev/sda a
ma partition /dev/sda1 = boot, /dev/sda2 = root

Ted jsem spis nekde objevil asi opravdovou chybu, v zavislosti k
balicku je jen scsi_mod a nikoli uz sd_mod, takze to vypada, ze linux
ma dobry duvod proc nenastartovat.

BTW 3ware neni ledajaky radic, je to nejvic bezproblemovy radic pod
linuxem, docela hojne doporucovany.

--markon