VFS a SCSI

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Květen 24 08:24:27 CEST 2005

> Ted jsem spis nekde objevil asi opravdovou chybu, v zavislosti k
> balicku je jen scsi_mod a nikoli uz sd_mod, takze to vypada, ze linux
> ma dobry duvod proc nenastartovat.
Proc myslite?

> BTW 3ware neni ledajaky radic, je to nejvic bezproblemovy radic pod
> linuxem, docela hojne doporucovany.

3ware 8006 je sice celkem doporucovany, ale nikoliv scsi raid. Je to
sata raid. Coz je docela podstatny detail ;-) Mozna proto nepotrebuje
sd_mod (coz je ale pouze moje okrajova domnenka).

Osobne jsem naklonen myslence, ze FC3 ma potize rozpoznat konfiguraci
vaseho pole, radic vidi, ale nevidi pole na nem.

--
Zdeněk Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandriva.contactel.cz